Правила перебування (бронювання та оформлення) в готелі DOLCE-VITA

1. Оформлення поселення здійснюється після пред'явлення Гостем громадянського паспорта, квитанції передоплати (при бронюванні номера) і внесення 100% оплати за весь період перебування в готелі Dolce-Vita (далі, Готелі).

2. Час заїзду (поселення) - з 12.00,   час виїзду (розрахунковий час) - до 10.00  за місцевим часом.

3. У разі заїзду пізніше заявленої дати, сума невикористаного Гостем обслуговування компенсації не підлягає. Згідно п. 2.3 "Правил користування готелями та надання готельних послуг в Україні" при наданні номера одному відпочиваючому здійснюється оплата за весь номер. Готель залишає за собою  право вносити зміни в свої ціни і тарифи. 

4. Оплата за перебування проводиться відповідно до діючих тарифів на час перебування в Готелі, за весь заявлений термін. 

5. При бронюванні номера передоплата проводиться протягом 10 діб, але не пізніше 14 днів до заїзду, у іншому випадку бронювання не активується. При ануляції бронювання у термін до 10 діб до заїзду передоплата повертається в повному обсязі, за вирахуванням банківських послуг. 

6. Перебування дітей віком до 2-х років з батьками додатково не оплачується, без надання додаткового місця. Перебування дітей старше 12-ти років оплачується за повним тарифом згідно з чинним прейскурантом. Перебування дітей від 2-х до 12-ти років оплачується 50% від тарифу місця. Надається додаткове місце. В період з 10.06 по 15.09 знижка на дітей поширюється при наявності двох дорослих в номері. Дитина розташовується на додатковому місці. Аніматори лише допомагають організувати дозвілля, відповідальність за дітей несуть їхні батьки.

7. За попереднім погодженням з адміністрацією готелю, ранній заїзд з 6.00 до 12.00 і пізній виїзд – до 19.00 оплачуються додатково в розмірі 50% вартості перебування у готелі. При виїзді після 19.00 – оплата проводиться за повну добу. У разі виїзду Гостя пізніше 14.00 (без попереднього узгодження з адміністрацією) стягується штраф у розмірі 500 грн. У готелі є можливість залишити речі в камері схову.

8. Виключно за попередньою домовленістю та за наявності вільних місць в готелі, Гість може продовжити своє перебування.

9. Про зміни узгодженої дати і часу виїзду необхідно повідомляти на рецепцію Готелю не пізніше ніж за 24 години до розрахункового часу.

10. У разі дострокового виїзду або ж в разі незаїзду, повернення грошових коштів здійснюється за умови, що Гість повідомляє про своє рішення на рецепцію Готелю не пізніше ніж за 72 годин до виїзду. У будь-якому випадку оплата за останній день перебування не повертається.

11. В інтересах власної безпеки рекомендуємо не запрошувати в свій номер малознайомих людей.

12. Ваші гості, які не проживають в готелі, після 22.00 зобов'язані зареєструвати і оплатити перебування на території готелю або залишити територію комплексу Dolce-Vita. Перебування гостей в готелі, в будь-якому випадку, узгоджується з адміністрацією.   Знаходження в номері сторонніх осіб/відвідувачів, які не проживають в готелі, пізніше 22:00 забороняється. Заборонено передавати ключ від номера стороннім особам.

13. Прохання дбайливо ставитися до майна готелю. У разі умисного / ненавмисного псування / втрати майна готелю, все одно буде стягуватися оплата згідно із затвердженим прейскурантом.  У разі втрати ключа – штраф  100 грн. Втрата майна готелю/нанесення збитку відшкодовується в розмірі вартості. Переміщення і винос предметів з номера не дозволяється, недостача майна готелю в номері рівнозначна збитку з повною компенсацією.

14. При наявності сейфа у Вашому номері, цінні речі рекомендуємо зберігати в ньому. При відсутності сейфа, Ви можете здати цінні речі в сейф, який розміщений на стійці рецепції готелю. Адміністрація комплексу не несе відповідальності за цінні речі гостей, залишені в номері.

15. Прохання з повагою ставитися до інших Гостей, не допускати шум в номерах після 23:00.

16. Забороняється паління в номерах і біля басейну. Паління допустиме у відведених місцях і на балконах.  Паління на території готелю строго заборонено. У разі паління на гостя, що проживає в номері, накладається штраф у розмірі 500 грн за кожен випадок. Для паління на території готелю облаштовано окремий майданчик.

17. Необхідно дотримуватися правил протипожежної безпеки, санітарної гігієни. Заборонено зберігати в номерах легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини. 

18. При працюючому кондиціонері для максимального охолодження/обігріву приміщення і запобігання псуванню майна готелю, прохання закривати вікна і двері в номер, в якому Ви проживаєте.

19. Залишаючи номер, з метою запобігання псуванню майна, безглуздих витрат електроенергії, а також заради особистої безпеки, будь ласка, закрийте водопровідні крани, вікна, вимкніть світло, телевізор. 

20. У день від'їзду для організації Вашого виїзду і остаточного розрахунку за надані послуги прохання звернутися на рецепцію Готелю за 30 хвилин до розрахункового часу. 

21. Утримання тварин в Готелі дозволяється тільки за погодженням з адміністрацією. Утримання тварин в інших номерах, а також відвідування з тваринами гостьових зон і зон відпочинку на території Комплексу суворо забороняється.

22. Гостям надається парковка на території Dolce-Vita. Адміністрація комплексу не несе відповідальності за цінні речі гостей, залишені в автомобілі.

23. При бронюванні послуг комплексу гість має повідомити про скасування послуги повідомити на стійку реєстрації за 2 години і більше до початку надання послуги.   Відкритий басейн працює з 8:00 до 22:00. Після 22:00 купання у відкритому басейні допускається тільки при збереженні спокою гостей, що проживають в готелі. Відвідування з їжею, напоями, алкоголем – категорично заборонено. Перед відвідуванням слід ознайомитися з «правилами користування басейном» додатково. 

24. Користуватися електроприладами для приготування їжі в номерах – заборонено.   При виявленні такого, обладнання вилучається на час проживання його власника. 

25. При поселенні Гість отримує карту гостя Dolce-Vita, дана карта є (на рівні з наручним браслетом) пропуском на територію готелю. 

26. Прибирання в люкс номерах проводиться щодня, в решті категорій номерів – через день. При порушеннях графіку прибирання – звертатися до адміністрації. Зміна рушників – при бажанні під час прибирання, зміна білизни – один раз в п'ять діб. Кожен номер укомплектований банними рушниками і спальним (постільна білизна, ковдри) приладдям згідно оплаченим основним і додатковим місцях. Додаткове місце (окреме спальне місце, комплект рушників) для дітей до 12 років (включно) надається при бажанні батьків за попереднім замовленням. Проживання дітей до 2 років (включно) без надання окремого спального місця і комплектації рушників – безкоштовне. Дитяче ліжко надається для немовлят до 3-х років за попереднім замовленням. Ванночки для немовлят, горщики, стільчики для годування – не передбачені. Прибирання номера проводиться через день до 16:30. Виклик покоївки / виконання прибирання / термінове прання / тощо вечірній час - з 17:00 до 21:00 – за додаткову оплату. При бажанні Ви можете підтримати позицію готелю в збереженні природних ресурсів, відмовившись від заміни банного приладдя. Необхідність заміни рушників Ви покажете, якщо залишите білизну на підлозі ванної кімнати. Заміна рушників виконується рівно в тій кількості, скільки є в наявності в номері. Виносити рушник і постільну білизну за межі готелю – заборонено. Відсутність рушників та іншого приладдя / предметів, що були в номері при заїзді / не підлягає заміщенню, недостача розцінюється як втрата з подальшим відшкодуванням.

27. За порушення або невиконання даних правил штраф – 1000 грн. При порушенні вищеописаних правил проживання готель має право застосувати адміністративні заходи - штраф / припинення надання послуг  без повернення грошей за проживання.

Телефони адміністрації:   (099) 368-66-23 (цілодобово), (з 7.00 до 23.00) - (097) 040-10-70, (093) 236-10-70 

ПРИЄМНОГО ВАМ ВІДПОЧИНКУ!

Забронювати номер

Для перегляду сайту, оновіть версію вашого браузера!